Tuesday, May 25, 2010

MERAH DAN MERIAH

TARIKH:23 Mei 2010
LOKASI:Parit Sulong,Batu Pahat
PESERTA:Gagak berempat
(MAJLIS PERKAHWINAN NONI & HISYAM
)

Istimewa untuk tatapan Soleha,Liza dan Rinda.Aku,Ayin,Cik Pah dan Su wakilkan korang ke Parit Sulong.MERAH DAN MERIAH
Sangat rugi kamu tidak datang.haha
:)
Jangan bersedih-sedihan lagi.Nanti jumpa di Penang dan Melaka.

(TIDAK HADIR BERSEBAB)
SOLEHA:Ledad,Ayin lupa la amik aku.Aku Kol dia banyak kali.Tapi tak jawab-jawab.Sori sebab buatkan ko semput tak bernafas.Saje je tu.Nak test ko sayang tak kat aku.haha

RINDA:Thanx atas perhatian dan ambil berat ko.Tak putus-putus telefon bertanyakan itu ini sehingga aku selamat sampai ke destinasi.Rinda,vitamin dah cukupkah?haha

LIZA:Alasan tidak dapat hadir boleh diterima.hehe.Yang penting,hadiah untuk Noni tetap ada.Kalau free,kita jumpa cuti sekolah ini ok.

Kemeriahan terasa bila tengok si merah ini:








(ASYIK MUKA SAMA JE YANG HADIR)
AYIN:Macam lawatan muhibah lak aku rasa.Dulu ko kat Terengganu.Sekarang,aku di Johor pula.Terima kasih banyak-banyak.Tajaan penginapan,makanan dan layanan yang cekap,mesra dan amanah:)
Sampaikan salam kat mak dan adik ko.Jangan lupa untuk Danga Bay juga.(Pesanan:Jangan paksa ak
u makan.Suruh adik ko panggil aku kuat-kuat sket.KAKAK!!!haha)
Drive jangan laju-laju.Dah la bawa Waja.Aku sangat psiko dengan Waja.hehe
Tanggungjawab kita berat Ayin.Berat mata memandang,berat lagi bahu memikul beban.Yang penting,REDHA ok.kah kah kah=RM***

SUHAILI:Akhirnya,dapat juga aku merasa ko drive su.Naik family basikal.haha
Good trial.Nanti boleh la bawa Myvi ko tu ronda-ronda Penang.Jupe ko ngn fifa memang mengubat rindu aku.Rindu loghat Penang:)
Sangat best.

FIFA:Cik Pah,kita memang teror drive kan?Lancar je perjalanan basikal kita.kah kah kah
Siap tercabut-cabut rantai basikal tu.Ayin selalu curi tulang.Tak kayuh.hep
Tapi suara kita bergegar satu Danga Bay tu.Bising nak mampos.Macam tak pernah kayuh basikal.Satu lagi,GPS ko sangat membantu perjalanan kita.Parit Lapis Laman atau Parit Laman Lapis?

(PUAN NONI
)


Orang jauh berkirimkan surat,
Berkali-kali dibaca jua,
Ikan di laut asam di darat,
Di Parit Sulong bertemu jua.
(Hep,jangan berpantun kalau tak macam pantun)

Kalau tak disebabkan Noni kahwin,memang tidak jejaklah kaki ke Parit Sulong.Makanan jawa yang sangat best.Dapat bawa balik bontot lagi.Eh,bontrot la.Tak kira,aku nak sebut bontot gak:)
Walaupon tak sempat tengok ko bersanding,at least dah setengah hari lepak kat situ.Penat Lisa melayan karenah kitaorang dan kitaorang melayan karenah dan Mak andam Kak Kiah yang ke hulu ke hilir.Sangat tidak faham.Nasib makeup cantik.
Lisa,amik air teh tu boleh?
Lisa,nak air masak la
Lisa,amik bekas kerepek tu bawak sini.kah kah kah

Thanx Noni.Lots of love and wishes on your wedding.All the best of life today and in the days to come.

5 comments:

  1. hahahaha ko tipu!kalau bukan aku yang kayoh mmg x bergerak la basikal tak cukup lampu tu..hahaha lawak2..lisa oh lisa..nak air teh sejuk satu!

    ReplyDelete
  2. eleh..ada part yg ko x kayuh.haha
    pastu lisa cakap,nak air oren x?
    ko jwb,leh gak..hahaha

    ReplyDelete
  3. hmmm mmg best dpt jmpa time tu..yg pasti mai png nti ak bw ampa smua ( gagak itam ) round 1 PENANG....

    luv all of u so muchhhhh...
    thanks being my frezzz....

    ReplyDelete
  4. aku nk mkn sume yg ko ngn su dh listkan.
    jgn lupa amik aku kt airport.nti jadi kejam cm ayin.hahah

    ReplyDelete
  5. huwaaa burok nama aku satu malam..xpasal2 aku dibuang gang gagak hitam sbb tinggalkan ko kt airport..

    lisa:akak pakai no 012 ke 017..
    aku:012..nape (blur..)
    lisa:takde apa..

    motif?agaknya dia suh aku amik no dia kot bole men msg hahahaha

    ReplyDelete