Sunday, August 12, 2012

Gagak's Iftar

Setelah sekian lama merancang untuk berkumpul bersama-sama,akhirnya dapat juga semalam.Dari Johor,Penang,Gombak,Nilai,Seremban dan Balakong semuanya dapat berkumpul.Alhamdulillah.Saya orang paling gembira apabila saat berbuka puasa ditemani rakan-rakan baik.Selama ini berbuka secara bersendirian dengan penuh keinsafan.hehe


Ayin dan Noni.Peserta terawal yang sampai.Ayin sanggup turun dari Johor semata-mata nak masuk dalam album GAGAK saya.haha..Noni dari Balakong mestilah awal ditemani suami dan babynya yang skema, Danish:)
Agak lama tak jumpa Ayin ni.Puas hati dapat borak 2 malam sebab Ayin tidur di rumah saya.


Masam je ye Danish.Sebab tak kenal sape aunty dia ni:)


Ni cikpah.Kawan yang sanggup berkorban dunia akhirat.Kuat travel sana sini semata-mata untuk kawan.Sekarang dah semakin cantik.Hati-hati drive blek ke Penang malam ni ye.


Suami dan anak masing-masing turut sama memeriahkan iftar kali ini.Yang takde suami dan anak rilex je.Makan tanpa gangguan.ahaks..


Baby Annur Husna,tak berkelip pandang aunty Rinda.InsyaAllah semoga Allah permudahkan rezeki untuk Rinda pula.Amin..



Ini gagak yang masih solo.Sibukkan diri dengan Danish.

Wajah-wajah kesayangan yang akan saya rindui sampai bila-bila



Alhamdulillah.Sepatutnya ada sorang lagi yang tak cukup ni.Suhaili,walaupon tiada we miss you so much.Semoga dapat jumpa nanti.Terima kasih Ya Allah atas kurniaan sahabat yang sangat saya sayangi.Merekalah inspirasi saya.Berkongsi rasa dan saat susah senang,pembakar semangat dan kekuatan.Barakallah..

3 comments:

  1. selain dari melting, aku touching :(

    ReplyDelete
  2. seronok dapat tengok korang berkumpul...

    ReplyDelete
  3. ayin oh ayin...jgn serik dtg umah ak.wpon sahur ak pnskan nsi gorg mak ko n msk maggi je.hehe..Okin,klu trun KL leh la jupe.Smoga selamat deliver.Amin

    ReplyDelete