Sunday, December 5, 2010

Memorable Moments

Setelah dua hari memenuhi jemputan kenduri di Penang,semalam saya berkesempatan berjumpa dengan ex-housemate yang sangat dirindui.Hampir setahun tidak berjumpa selepas Kak Aida berpindah ke semenanjung.Kak Aida,Abang Syam bersama baby comel Mukhlis sanggup jemput saya dari rumah Cik Pah.Semalam mereka belanja saya char kew tiaw di Kampung Pelet.Nyummy:)
dan siap tidur dengan Kak Aida lagi.Husband dan baby tidur kat luar.hehe.Memang borak sakan la kami sampai ke pagi.Best!


Telatah baby Mukhlis memang menyeronokkan.Senyum sepanjang masa.Pipi tembam dia memang jadi bahan cubitan saya selama satu hari.hehe


With Kak Aida.Inilah rakan salon,rakan diet,rakan masak,rakan makeup dan rakan muda saya.hehe
Thanx Kak Aida,sudi masak untuk lunch dan menerima kunjungan saya sebagai tetamu..Nanti jangan lupa datang Terengganu.Impian Anggun ke Anggerik Impian?haha

Walaupon sehari sahaja di rumah Kak Aida,sudah memadai untuk bersua muka bertanya khabar sebenarnya.Alhamdulillah.Petang tu,Cik Pah datang jemput saya.Pusing-pusing Penang.Akhirnya sampai juga saya di Batu Feringgi.Tempat yang cantik dan mendamaikan.











Rindu dengan gagak-gagak yang lain.Kurang meriah berdua sahaja.Ayin,Noni,Rinda,Su dan Liza..Asyik reunion bila ada kenduri je.Jom kita bercuti:)


Gurney ini pon cantik juga.Ramai pengunjung yang bersantai di sini


Memang betul kata orang Penang adalah syurga makanan.Sepatutnya kalau sebut syurga memang dapat makan semua la kan.Perut cuma ada satu,sempit pula tu.Mana la nak pulun semua.Tak sempat nak cuba Nasi Kandar mahupon Mee Rebus.Cik Pah bawa makan kat Sea Gate.Kami makan Ikan Siakap Lamprit.Memang best.Harga pon berpatutan di samping dekorasi kedai yang unik.

Terima kasih daun keladi untuk Cik Pah sekeluarga di atas layanan yang sangat baik sepanjang saya di Penang.Memang tidak serik kalau nak datang ke sini lagi.Kepada readers,come and enjoy your memorable moments in Penang!

No comments:

Post a Comment