Saturday, December 11, 2010

2 in 1

Dalam satu hari memenuhi dua jemputan kenduri teman-teman SESTER.Memang kau kaki kenduri Ejie.Layak dapat anugerah.haha.Sekarang mari kita layan kemeriahan Majlis 2 in 1 ini:)

KENDURI 1
LOKASI:Kampung Wakaf Tengah,Terengganu
PENGANTIN:Hisyam dan pasangan(serius tak ingat nama pengantin pompan.hehe)





Ama bersama Cik Mala.Ibu pengantin lelaki.Walaupon anaknya sudah kahwin,saya tetap panggil dia CIK.Ini pon kau layak dapat anugerah ANAK EMAK.Sebab pegi kenduri hangkut Ama sekali.haha.Selain classmate dengan Hisyam,kami juga berjiran.Bukan sebelah rumah.Tapi selang banyak rumah.

KENDURI 2
LOKASI:Dewan Sivik Wakaf Tapai,Terengganu
PENGANTIN:A'esyah dan pasangan(tadi pengantin pompan saya lupa namanya.Yang ini pengantin lelaki pula saya tak ingat.haha)



Bila kali pertama tengok pengantin,terus cakap.Alahai,merahnya mak ngah:)


Merenjis acara wajib setiap kali menghadiri kenduri


Sampaikan lipstik pengantin melekat di pipiku.Tak penah terjadi sebelum ini di mana-mana majlis pon.Boleh dapat anugerah tak?hehe




Sempatlah jumpa classmate yang lain.Siti Z,Azie,Vie dan Kimah.Vie masih dalam pantang.Baru 24 hari.Tapi bersemangat datang memeriahkan majlis.


Ibu mengandung yang pegang perut tu masih boleh berbaju kurung walaupon kandungan sudah berusia 8 bulan.Mantap la engkau Kimah.

Ini my ex-rumet, Azie semasa di SESTER.Paling lama tak jumpa.Hampir 7 tahun.Kenduri menjadi tempat jejak kasih:)

It's your Wedding Day
So perfect and fine
With all your friends round you
To have a good time.
And i wish you much happiness
Starting your lives as one
Always give love to each other
With lots of laughter and fun
-SELAMAT PENGANTIN BARU-

3 comments:

  1. waaa... sgt bestnyerr.. aku pom lamer giler x juper ngan ex-rumate aku ejie.. tahniah buat pengantin2..

    p/s : ejie, name wife sham, hakimah (kalu dop silap aku laa)

    ReplyDelete
  2. tul la tu eda.ko gak yg ingat.hehe.ko dtg x umah hisyam 18hb ni?

    ReplyDelete